Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 23-Липень-2017, 22:30

Березнянська загальноосвiтня школа I-III ступенiв


Меню сайта
Виховна робота
Психологічна служб
Наше опитування
Оцініть наш сайт
1. Відмінно
2. Добре
3. Непогано
4. Жахливо
5. Погано
Всього відповідей: 35
Шкільна форма - за чи проти?
1. проти
2. за
3. мені байдуже
Всього відповідей: 24
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Сайт відвідали
Друзі сайту
http://menaosvita.ucoz.com/ http://siniavaschool.ucoz.ua/ http://berezna.ho.ua/ http://zhovtneva46scho.ucoz.ua/ http://diagova-zosh.edukit.cn.ua/

Матеріали

Головна » Файли » Виховна робота » Години спілкування

Сесь О.Г.Я буду здоровим.Година спілкування з елементами гри
29-Січень-2016, 19:39

Я буду здоровим! Виховна година з елементами гри

Мета: з'ясувати сутність понять «здоров'я» та «здоровий спосіб життя»; поглибити знання, уміння і навички здорового способу життя підлітків з метою попередження небезпечної поведінки; розвивати вміння роботи в групах; виховувати толерантне ставлення один до одного.

Обладнання: авторучки, аркуші паперу з табличками , інформаційні повідомлення,скарбничка з фруктами , клубок ниток,кольорові ілюстрації .

Хід заняття

I. Організаційний момент. Емоційне налаштування класу

ІІ. Сприйняття та засвоєння матеріалу

1. Учитель(ввімкнути музику з китайськими мотивами) Почати наш урок мені хочеться давньою китайською легендою. Всім відомо, що китайські мудреці залишили після себе багато мудрих порад. «Все в твоїх руках» Колись у давньому Китаї жив дуже розумний, але пихатий Мандарин. Весь день він приміряв одяг та теревенив зі слугами про свій розум, згадував давню зустріч з імператором. Так минали дні, роки… Аж ось пішла по всій країні чутка, що неподалік кордону з’явився мудрець, розумніший від усіх на світі. Дійшло це і до нашого Мандарина. Дуже розлютився він: «Хто може називати якогось там ченця найрозумнішою людиною у світі?!» Але вигляду нікому не подав, а запросив мудреця до себе у палац. Сам надумав обдурити ченця: «Я візьму в руки метелика, сховаю його за спиною і запитаю, що в мене в руках: живе чи мертве. І якщо чернець скаже, що живе – я роздушу метелика, а якщо мертве – я випущу його…» І ось день зустрічі. У пишній залі зібралося багато людей, усім хотілося подивитися на двобій найрозумніших людей у світі. Мандарин сидів на високому троні, тримав за спиною метелика і нетерпляче чекав ченця. Аж ось двері прочинилося, і до зали увійшов невисокий худорлявий чоловік. Він прямував до мандарина і сказав, що готовий відповісти на будь – яке його запитання. І тоді, криво посміхаючись, Мандарин промовив: «Скажи мені, що я тримаю у руках: живе чи мертве?». Мудрець трохи подумав, усміхнувся і відповів: «Усе в твоїх руках!». Збентежений Мандарин випустив метелика, і той полетів, радісно тріпочучи своїми яскравими крильцями».

2. Учитель. Сьогодні ми повинні з'ясувати: - Чи все у наших руках? - Що треба робити , щоб бути здоровим? - Від кого, чи від чого залежить наше здоров'я? Для початку подивіться на дошку і про читайте слова, які складають формулу життя: ЖИТТЯ=ЗДОРОВ'Я+ СІМ'Я+НАВЧАННЯ+ ДРУЗІ Поясніть : - Чому здоров'я на першому місці? - Чи можна переставити слова і чи зміниться від цього зміст? - Як впливає стан здоров'я на інші речі? (Відповіді учнів) 3. Гра «Розділи слова» Подивіться на листочки, які лежать на ваших партах. Ви побачите дві колонки , що мають назву «Зберігачі і Викрадачі часу». Зараз я буду читати слова, а ви розділите у колонки, на власний розсуд. Телевізор, режим дня, праця, читання, тривалий сон, хоббі, сварка, ледарство, спорт, родина, розмови по телефону,школа. (Дати учням можливість зачитати і пояснити свій вибір.) Серед зберігачів часу важливе місце займає РЕЖИМ ДНЯ. І зараз , з вашою допомогою ми складемо режим дня для учня. На дошці ви бачите години, а вам треба , беручи листочки, правильно розмістити свої дії протягом робочого дня.

4. « Режим дня» 7.00-підйом 7.10-7.30-зарядка 7.30-7.45-водні процедури 7.45-8.00-сніданок 8.00-8.30-дорога до школи 8.30-14.10-заняття у школі 14.10-15.00-дорога додому 15.00-15.30-обід 15.30-17.00-відпочинок,прогулянка 17.00-19.00-підготовка до уроків 19.00-19.30-вечеря 19.30-21.30-улюблене заняття 21.30-22.00-водні процедури 22.00-сон Учитель Ви добре справились із завданням. Скажіть: - А хто з вас дотримується режиму? - Чи треба планувати свій день? - Чи економиться при цьому час? А тепер зверніть увагу на інформацію під назвою «Цікавинки» На уроках ви весь час працюєте, мало рухаєтесь, бо заважаєте і отримуєте зауваження. А як відомо рух-це життя. Тому зараз перепочинемо і проведемо фізкультхвилинку.

5. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА(проводить учень) Прошу всіх рівненько стати, По команді починати. Всі дихайте…. Не дихайте… Все в порядку, спочивайте… Дружно руки підіймайте… Все прекрасно, - опускайте… Нахиліться…, розігніться… Станьте прямо…., усміхніться… побажаю вам добра я, хай хвороба обминає. Учитель Дійсно найдорожчим для людини є здоров'я. Цим скарбом треба дорожити, не шкодити самому собі. Багато залежить від правильної постави у людини. За цим треба слідкувати ще у шкільному віці. Подивіться на малюнок і скажіть, який учень сидить правильно за столом.(Робота з малюнком) Назвіть мені три правила правильного сидіння за партою і зробіть саме так: - ноги стоять рівно на підлозі; - відстань від очей до стола повинна бути такою: коли ви поставите на стіл свою руку на лікоть, а середнім пальцем руки торкнетесь очей; - між партою і вашим тілом повинен вільно проходити кулачок.

6. Дискусія «Займи позицію» Я пропоную вам обговорити проблемні ситуації (роздати групам учнів питання і обговорити їх) • Ви зайшли у приміщення, а там хтось палить. • За святковим столом дорослі запропонували вам алкоголь. • До класу принесли невідому речовину — порошок або таблетки.

7. Загадки Відомо, що великий вплив на здоровий організм мають вітаміни. Вони містяться у овочах та фруктах . І зараз я прочитаю вам загадки , а ви дасте правильну відповідь. З мене листя обдирають, Мене квасять, в борщ кидають, Пироги зі мной печуть І в салат мене січуть! (Капуста) В нас деревина така у дворі, Фрукт цей з дитинства дають дітворі, Корисне, доступне та дуже смачне, Багате залізом та поживне. (Яблуко) Сонечко маленьке, Кисло –солоденьке. На частинки поділю Своїх друзів пригощу. Здогадалися, що це? Корисне, з вітаміном ”С”? (Апельсин) Лист різний із оксамита, Соком ягідка налита. А для хворої дитини Кращі ліки – чай з _ _ _ _ _ _. (Малини) Помаранчева і гарна, У землі сиджу не марно: Соковита, солоденька, Вже я стала чималенька. Собою пригощу дитину. Хай корисну з’їсть _ _ _ _ _ _ _ _. (Морквину) Ця широколистна пані На землі і на паркані. У стручки, як у торби Заховала всі скарби. (Квасоля) Цього фрукту по шматку В чай добавлю для смаку. Запашистий та кисленький, Наче сонечко жовтенький. (Лимон) Той, хто їсть його, той знає – Всіх мікробів він вбиває. Овоч цей корисний дуже, Та від нього сліз калюжа. (Цибуля) Все правильно. На дошці ви можете побачити зображення різних овочів та фруктів, які корисні для людини.

8. «Реклама» Я пропоную вам витягти із скарбнички якийсь фрукт і прорекламувати його на власний розсуд, переконуючи присутніх у корисних властивостях цього продукту.(Учні рекламують апельсин, банан, мандарин, лимон перець тощо). Зараз ми спробуємо ще раз назвати речі, які гарно впливають на людину і сплетемо свою павутинку, цим самим затримаємо здоров'я у нашому класі. 9. Вправа «Сплети павутинку доброго настрою» Діти стають в коло. - Ви будете передавати клубочок з нитками один одному і бажати щось добре, для того, щоб покращити настрій товаришу,адже відомо, що гарні слова добре впливають на наш емоційний стан, а отже і на наше здоров'я. ІІІ Підсумок Підводячи підсумок нашого заняття,хочеться сказати всім присутнім побажати гарного настрою, посмішок, вести здоровий образ життя, загартовуватися, не хворіти. На цю тему можна ще багато говорити,та час добігає кінця, тому всім бажаю : «Всього найкращого» і пропоную послухати вірш нашої учениці. Вірш- побажання Друже,щоб здоровим бути, Треба навички здобути. Про здоров я піклуватись: Перш за все не лінуватись. І здружитися із спортом, Рідко ласувати тортом, Воду крижану не пити І ніколи не палити! Не дивись страшне кіно, Бо відомо всім давно: Жах спричинює хвороби… Ці поради згадуй всюди – І захворювань не буде. Я ж бажаю знову й знову: Любий друже, будь здоровий!

Категорія: Години спілкування | Додав: slovses
Переглядів: 194 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
avatar
Годинник

Наша кнопка
Banner_1.gif



Наш сайт існує

Пошук на сайті

Календар

Фото дня

Останні статті
Показать другие

Останні коментарі
admin_AAF
Посилання оновлено
admin_AAF
Посилання оновлено
nazar
як малювати
Михайло
який пароль архіву?
алла
повний курс малюнка і живопису

Останнє на форумі
Випуск-1015. 11-Б клас
Ответов: 0
Випуск-2015. 11-А клас
Ответов: 0
Випуск-2014
Ответов: 0
Випуск 2009
Ответов: 0
Ділимось поезією.
Ответов: 0

Тегі

Погода

Архів записів

Вверх
Copyright MyCorp © 2017
Сайт створено у системі uCoz