Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 19-Січня-2018, 07:42

Березнянська загальноосвiтня школа I-III ступенiв


Меню сайта
Виховна робота
Психологічна служб
Наше опитування
Оцініть наш сайт
1. Відмінно
2. Добре
3. Непогано
4. Жахливо
5. Погано
Всього відповідей: 36
Шкільна форма - за чи проти?
1. проти
2. за
3. мені байдуже
Всього відповідей: 25
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Сайт відвідали
Друзі сайту
http://menaosvita.ucoz.com/ http://siniavaschool.ucoz.ua/ http://berezna.ho.ua/ http://zhovtneva46scho.ucoz.ua/ http://diagova-zosh.edukit.cn.ua/

Матеріали

Головна » Файли » Матеріали для уроків » Українська

Стріченець О.В. Вимоги до уроків
[ Викачати з сервера (15.5Kb) ] 03-Лютого-2016, 14:38
Специфічні вимоги до уроків української мови:  дбаючи про науковість змісту уроку, слід користуватися лише достовірними відомостями, в яких відсутня розбіжність у поглядах вчених-мовознавців;  у забезпеченні наукового рівня змісту уроку та піднесенні інтересу учнів до предмета варто ознайомлювати їх не тільки з теорією української мови, а й з деякими питаннями мовознавства;  не слід надмірно захоплюватися теорією, варто дбати про економне розкриття теми, щоб мати час на практичне засвоєння матеріалу;  оптимальне наповнення змісту уроку мови значною мірою досягається через вивчення мовного матеріалу укрупненими, логічно завершеними частинами із використанням узагальнюючих таблиць, схем тощо;  важливо виділяти з широкого кола відомостей найбільш істотне, головне, узагальнювати і систематизувати вивчене на основі певного теоретичного положення, мовного поняття або правила;  важливе місце у змісті уроку посідає цілеспрямована, систематична і копітка робота над пізнавальними завданнями і запитаннями;  попередньо орієнтувати учнів на важливість матеріалу, який вивчається для мовленнєвої практики;  органічно і раціонально поєднувати на уроці роботу над засвоєнням відомостей з фонетики, лексики, словотвору, граматики, орфографії і пунктуації з розвитком усного і писемного мовлення;  необхідно, щоб мовний матеріал, практичні завдання і вправи сприяли вихованню особистості учня, розкривали суть мови як суспільного явища, її комунікативні функції, закономірності розвитку. ...
Категорія: Українська | Додав: colanik
Переглядів: 222 | Завантажень: 33
Всього коментарів: 0
avatar
Годинник

Наша кнопка
Banner_1.gif



Наш сайт існує

Пошук на сайті

Календар

Фото дня

Останні статті
Показать другие

Останні коментарі
Diamond
Коли я був студентом, то звернув увагу на форму учнів Педагогічного ліцею. Тоді відмітив про себе, що добре було б і нам, так би мовити, "старшим братам ліцеїстів" мати щось подібне. Як влучно зазначено в пості, "форма - це спосіб ідентифікації, приналежності до певної групи".

Дякую за публікацію!
admin_AAF
Посилання оновлено
admin_AAF
Посилання оновлено
nazar
як малювати
Михайло
який пароль архіву?

Останнє на форумі
Випуск-1015. 11-Б клас
Ответов: 0
Випуск-2015. 11-А клас
Ответов: 0
Випуск-2014
Ответов: 0
Випуск 2009
Ответов: 0
Ділимось поезією.
Ответов: 0

Тегі

Погода

Архів записів

Вверх
Copyright MyCorp © 2018
Сайт створено у системі uCoz