Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 26-Вересень-2017, 19:59

Березнянська загальноосвiтня школа I-III ступенiв


Меню сайта
Виховна робота
Психологічна служб
Наше опитування
Оцініть наш сайт
1. Відмінно
2. Добре
3. Непогано
4. Жахливо
5. Погано
Всього відповідей: 35
Шкільна форма - за чи проти?
1. проти
2. за
3. мені байдуже
Всього відповідей: 24
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Сайт відвідали
Друзі сайту
http://menaosvita.ucoz.com/ http://siniavaschool.ucoz.ua/ http://berezna.ho.ua/ http://zhovtneva46scho.ucoz.ua/ http://diagova-zosh.edukit.cn.ua/

Матеріали

Головна » Файли » Учнівська республіка » Робота самоврядування

Розвиток життєвої компетенції дітей через залучення до діяльності органів учнівського самоврядування
28-Березень-2016, 19:19
З розвитком та модернізацією системи освіти в Україні основним результатом діяльності загальноосвітніх навчальних закладів має стати не тільки система знань, умінь та навичок дитини сама по собі, а її життєва компетентність, здатність жити в гармонії зі світом та власним серцем. Випускник має не тільки володіти академічними знаннями, а й бути гармонійною, творчою, успішною особистістю, соціально активною, соціально мобільною, уміти діяти в будь-якій життєвій ситуації. Ефективний розвиток життєвої компетентності учня можливий сааме на засадах співдіяльності та співтворчості дітей, їхніх батьків та вчителів.
Життєва компетентність учня
Учень — високодуховна особистість
Учень — здорова особистість
Учень — громадянин
Учень — професіонал
Учень — сім’янин
Участь в учнівському самоврядуванні стає першим досвідом суспільної діяльності, демократичних відносин. Учнівське самоврядування дає дітям досвід формування своїх відносин з однолітками, старшими на конструктивній основі. На практиці діти засвоюють свої права та обов’язки, учаться більш осмислено визначати власну роль у житті, діяльності классного колективу, школи, сім’ї, формують лідерські вміння та навички. Стосунки між учителями й учнями в практичній співдіяльності та співтворчості дітей і дорослих сприяють формуванню життєвої компетенції учнів, соціальних якостей.
У нашій школі є команда лідерів, активістів. На чолі з президентом Учнівської Республіки діють 6 комісій: 1) комісія з питань освіти, 2) комісія з питань правопорядку, 3) комісія з питань культури, 4) комісія з питань інформації, 5) комісія з питань фізкультури і спорту, 6)комісія по роботі з молодшими школярами та екології.
Основна мета Учнівської Республіки – створення умов для розвитку творчих, організаторських, спортивних здібностей, самовизначення та самовдосконалення її членів.
Діти активно залучаються до розв’язання проблем життя не тільки класу, а й школи, селища та практичної їх реалізації: розробка документації, структури органів шкільного самоврядування; планування роботи комісій та ради самоврядування, розробка положень конкурсів, фестивалів, організація та їх проведення, підведення підсумків, випуск загальношкільної газети «Шкільний світ», оформлення шкільного сайту, проведення зборів та конференцій, оформлення документації, проведення виборчої кампанії та вибори Президента УР та органів учнівського самоврядування.
Шкільне самоврядування: навчає самостійності та вмінню брати на себе відповідальність; планувати та організовувати; приймати правильні рішення; успішно знаходити взаєморозуміння; можливість проявити себе в конкретній справі; розвинені творчі здібності; засвоювати знання із задоволенням; вчитись, працювати, жити і любити свою Батьківщину, свій рідний край; навчає відкритості і толерантності.
Сприянню розвитку самоврядування дітей та учнівської молоді в Україні покликаний інформаційно-методичний веб-ресурс “Школа самоврядування” (http://liderorg.at.ua). Зміст сайту складають інформаційно-методичні матеріали, практичні поради, досвід роботи обласних, районних, міських органів самоврядування дітей та учнівської молоді, адреси державних та громадських організацій, новини дитячого та молодіжного лідерського руху, перелік корисних посилань навеб-ресурси, список літератури, випуски всеукраїнської молодіжної газети “Лідер-клуб”. Матеріали сайту дають можливість учнівським лідерам спілкуватися з питань розвитку різних напрямів своєї діяльності, обмінюватися досвідом, порадами, цікавою інформацією. Також на сайті проводяться он-лайн-засідання комісій Всеукраїнської ради старшокласників.
Авторитарні методи та форми навчання не сприяють розвитку громадянської активності старшокласників. А тому, педагогам-організаторам потрібно ширше використовувати в роботі з учнівськими лідерами інноваційні форми виховної та навчальної роботи.
Вони пропонують: дебати, ігри з елементами квесту, флешмоби, тренінги.
Дебати — командна, рольова інтелектуальна гра, суть якої полягає в тому, що обрані команди аргументовано доводять тезу, запропоновану до обговорення, а інші — опонують їм.
Дебати дуже вдало допомагаючи дітям навчитися критично мислити, сприяють розвитку ораторських умінь, пізнавальної активності та підвищують самооцінку дитини. Теми дебатів можуть бути різними, в залежності від потреб та попиту. (Наприклад: «Чи обов’язковою є шкільна форма?», «Оцінка «2» сприяє покращенню рівня знань чи, навпаки, відбиває бажання вчитися?», «Учнівське самоврядування – міф чи реальність?» та інші.)
Гра по станціях з елементами квесту. Квест (від англ. quest -пошук, пошуки пригод) - аматорське спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими гравцями. Під час гри команди вирішують логічні завдання, здійснюють пошук на місцевості, будують оптимальні маршрути переміщення, шукають оригінальні рішення і підказки. Після завершення виконання чергового завдання команди переходять до виконання наступного.
Перемагає команда, яка виконала всі завдання швидше за інших. Теми квестів можуть бути різними. Вік та кількість учасників необмежена. Станції повинні бути відображені у маршрутних листах чи картах. Грати можна як в приміщенні школи, так і на подвір’ї, чи на природі. Організація квесту потребує великої підготовчої роботи. Дана форма роботи сприяє виробленню у лідерів учнівського самоврядування навичок планування, командної роботи, розвиває креативність, винахідливість, та виховує відповідальність за себе і своїх товаришів.
Флешмо́б (можна флеш моб або флеш-моб, англ. Flash mob — «спалахуючий натовп») — це заздалегідь спланована масова акція, зазвичай організована через Інтернет або інші сучасні засоби комунікації, у якій велика кількість учнів оперативно збирається у громадському місці, протягом декількох хвилин виконують заздалегідь узгоджені дії (сценарій) і потім швидко розходяться. Флешмоби можуть бути: танцювальні, мережеві, політичні, соціальні, театральні та ін.
В умовах школи дуже вдало можна організовувати танцювальні флешмоби. На відміну від квесту флешмоб не потребує великої підготовчої роботи, головне в ньому – поінформувати та зацікавити майбутніх учасників.
Тренінг (від англ. to train - виховувати, навчати) - це одна із форм навчання і передачі інформації. Діти, учасники тренінгу, набувають необхідних практичних навичок у спілкуванні, питаннях вирішення конфліктів, формуванні колективу.
Налагодження дієвої системи учнівського самоврядування в кожному навчальному закладі сприятиме набуттю учнівською молоддю необхідних знань, умінь і досвіду соціальної дії.
Категорія: Робота самоврядування | Додав: svk0109
Переглядів: 188 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
avatar
Годинник

Наша кнопка
Banner_1.gif



Наш сайт існує

Пошук на сайті

Календар

Фото дня

Останні статті
Показать другие

Останні коментарі
admin_AAF
Посилання оновлено
admin_AAF
Посилання оновлено
nazar
як малювати
Михайло
який пароль архіву?
алла
повний курс малюнка і живопису

Останнє на форумі
Випуск-1015. 11-Б клас
Ответов: 0
Випуск-2015. 11-А клас
Ответов: 0
Випуск-2014
Ответов: 0
Випуск 2009
Ответов: 0
Ділимось поезією.
Ответов: 0

Тегі

Погода

Архів записів

Вверх
Copyright MyCorp © 2017
Сайт створено у системі uCoz